نمایندگی رسمی باتری اوربیتال در کرج ( مرکزی )

نمایندگی رسمی باتری اوربیتال در کرج ( مرکزی )

نمایندگی باتری اوربیتال در کرج

نمایندگی باتری اوربیتال
ما به عنوان نمایندگی باتری اوربیتال در شهر تهران، باتری خودرو شما را با بالاترین سطح کیفیت در اختیارتان قرار می دهیم. همیشه سعی کنید برای خرید باتری و یا هر کالا دیگریآ از نمایندگی آن محصول، خرید را انجام دهید تا خیالتان از اصالت و سلامت کالا راحت باشد.

با خرید باتری از نمایندگی باتری اوربیتال می توانید باتری با کیفیت را، با مناسب ترین قیمت تهیه کنید. همچنین با خرید باتری اوربیتال ار نمایندگی باتری اوربیتال می توانید از مزایای نمایندگی باتری اوربیتال مانند تست سلامت دینام و تست برق دزدی خودرو به صورت رایگان بهرمند شوید.

خرید باتری اوربیتال
برای خرید باتری اوربیتال می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. به هنگام خرید باتری به تاریخ تولید باتری توجه داشته باشید تا بتوانید باتری سالم خریداری کنید، زیرا باتری ای که دارای تاریخ گذشته باشد، فرسوده شده است و طول عمر و دوام زیادی نخواهد داشت.

برای خرید باتری اوربیتال با تاریخ تولید جدید، فقط از نمایندگی باتری اوربیتال اقدام کنید، زیرا کارخانه سپاهان باتری، باتری های تولید خود را باتاریخ تولید روز، فط و فقط برای نمایندگان خود سراسر کشور ارسال می کند.

تعویض باتری ماشین
یک باتری ماشین معمولاً 3 سال عمر می کند، اما بسته به نحوه رانندگی و تعداد لوازم جانبی که در ماشین خود استفاده می کنید، می تواند تا دو سال نیز طول بکشد. باتری ها در آب و هوای سردتر دوام بیشتری دارند زیرا آب و هوای گرم به دلیل سولفاته شدن و از دست دادن آب باعث افزایش آسیب می شود.

هنگامی که ماشین را روشن کردید، با حداقل سیستم الکتریکی در حال استفاده، آن را برای رانندگی (حدود 30 دقیقه) ببرید تا باتری را شارژ کنید و سپس آن را خاموش کنید. چند ساعت دیگر یا روز بعد به ماشین برگردید. اگر بدون هیچ مشکلی شروع به کار کرد، باتری به سادگی شارژ می‌شود. با این حال، اگر ماشین دوباره روشن نشود، باتری قادر به حفظ شارژ نیست و باید تعویض شود.

یک باتری برای کارکرد صحیح نیاز به جریان الکتریکی شفاف دارد. اگر پایانه‌های باتری در اطراف خود باقیمانده‌های سفید یا آبی ایجاد کنند، عملکرد آنها تحت تأثیر قرار می‌گیرد. برای از بین بردن این باقیمانده با استفاده از مقداری آب جوش، محل خوردگی را از بین ببرید. خلاص شدن از باقی مانده ها گاهی اوقات می تواند مشکل باتری معیوب را حل کند.

چراغ هشدار باتری روی داشبورد نشان دهنده مشکل شارژ باتری و پایین بودن ولتاژ تولید شده توسط دینام است. یک خودرو می تواند با روشن بودن چراغ باتری کار کند تا زمانی که انرژی ذخیره شده تمام شود. به طور مشابه، چراغ چک موتور می تواند زمانی که موتور برای روشن شدن تلاش می کند ظاهر شود که به طور بالقوه نشان می دهد که باتری به زودی باید تعویض شود.

طول عمر باتری اوربیتال
به طور متوسط ​​می توانید انتظار داشته باشید که یک باتری اوربیتال حدود سه سال دوام بیاورد، اما این بازه زمانی بسته به تعدادی از متغیرها مانند آب و هوای گرم یا سرد، طول سفر و عملکرد مدار شارژ ماشین شما، متفاوت خواهد بود. باتری خودرو شما هر بار که ماشین خود را روشن می کنید شارژ خود را از دست می دهد، اما در طول سفر توسط موتور مجدداً شارژ می شود. بنابراین اگر فقط در مسافت کوتاهی رانندگی می‌کنید، باتری خودرو نمی‌تواند مقدار برق از دست رفته را دوباره به دست آورد و اگر این روند را روزانه تکرار کنید، شارژ باتری شما به طور پیوسته کاهش می‌یابد تا زمانی که دیگر نتواند ماشین را روشن کند. در نهایت باتری شما زودتر از موعد مقرر خواهد مرد.

شما عزیزان برای ارتباط با امداد باتری کرج ، باتری آنتایم و طرح انتقادات و پیشنهادات و طرح سوالات خود میتوانید از طریق فرم زیر و همچنین تماس با شماره 09122634174  اقدام نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره فروش